Матија Бећковић – СИНСТВО

Пре него што сам челом пао
И по пепелу помилио
Ти си већ моју тајну знао
И на мене се самилио.

Кад себе бејах загубио
Позверио и забасао
Опет ме ниси погубио
Кад си на мене набасао.

Ни одгурнуо ни издао
Ни душманину просочио
Већ се у мене поуздао
И пре иког ме уочио.

И шта сад мени да говоре
Како без сина и без синства
Нема ни црва испод коре
Камоли оца и очинства.

И шта ће мени ко да каже
Оче, да јеси и да ћеш бити
Кад глас твој за мном запомаже
Сине, немој ме оставити!

М. Бећковић – БЕЗ НИЂЕ НИКОГА (Завод за уџбенике, Београд, 2007)

Оставите одговор

