МОЛИТВА СВЕТОГ ФИЛАРЕТА МОСКОВСКОГ

Господе, не знам шта да молим од Тебе. Ти једини знаш шта је мени потребно. Ти волиш мене више него што ја умем да волим себе. Оче! Дај слузи Твоме оно што ја сам искати не умем. Не усуђујем се да молим ни за крст, ни за утеху, само стојим пред Тобом: срце је моје отворено Теби. Ти видиш потребе, које ја не знам.  Види! – и поступи са мном по милости Својој: порази и исцели, обори и подигни ме. Клањам се и немим пред светом вољом Твојом и недокучивим за мене судовима Твојим. Приносим себе на жртву Теби. Предајем се Теби. Немам жеља, осим жеље да испуним вољу Твоју… Научи ме да се молим. Сам у мени моли се.

Оставите одговор

