Лаза Костић, ВИЛЕ

Еј, у гори силна вило,
Да ми дадеш срце твоје,
све би пуно вере било,
јер горштаци тамо стоје.

Еј, у биљу мирна вило,
кад би мени срце дала,
све би пуно лека било,
душа би ми мирисала.

Еј, у води бистра вило,
кад би мени срце дала,
моје б’ срце море било
ти б’ у море утицала.

Еј, у зраку сјајна вило,
да ми дадеш срце твоје,
све би пуно песме било,
та у зраку птица поје.

Душо, вило мога века,
ти си ми га дала сама,
пуно вере, пуно лека,
пуно миља и песама.
1860.

Лаза Костић

 

Оставите одговор

